call us +30 210 9210734

Tο Mystery Shopping εμφανίστηκε για πρώτη φορά την δεκαετία του 1940 αξιοποιώντας κυρίως ερωτηματολόγια, βιντεοσκοπήσεις και καταγραφή audio.
Πρόκειται για μια έρευνα η οποία διενεργείται από εξειδικευμένα και ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη της εταιρίας μας (mystery shoppers), που λειτουργούν ως πελάτες της επιχείρησής σας.
Αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες της επιχείρησής σας και καταγράφουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των στελεχών σας αποτυπώνοντας την εικόνα που εισπράττουν οι πελάτες σας.
mystery shopperΑξιοποιώντας την υπηρεσία του Mystery Shopping μπορείτε με οικονομικό και ευέλικτο τρόπο να διασφαλίσετε ότι:

  • Τα στελέχη σας συμπεριφέρονται με βάση τις προκαθορισμένες διαδικασίες και τους πρότυπους κανόνες λειτουργίας
  • Τηρούνται οι προβλεπόμενοι τρόποι και κανόνες συμπεριφοράς προς τους πελάτες
  • Τα στελέχη σας διαθέτουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία για να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους με αποτελεσματικότητα
  • Τυχόν αποκλίσεις από τα επιθυμητά επίπεδα εξυπηρέτησης, εντοπίζονται, καταγράφονται και βελτιώνονται.

mspa

 

 

 

 

Υπηρεσίες που σας προσφέρει το Mystery Shopping:

  • On-Site επισκέψεις σε χώρους που προσφέρονται υπηρεσίες από την επιχείρησή σας και καταγραφή του επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών. Διενεργούνται επισκέψεις σε καταστήματα, υποκαταστήματα, εμπορικές εκθέσεις και οποιονδήποτε άλλο χώρο μας υποδείξετε.
  • Τηλεφωνικές κλήσεις σε κέντρα υποδοχής κλήσεων, κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών (Customer service call centers).
  • Καταγραφή της συμπεριφοράς και τήρηση των προβλεπόμενων διαδικασιών από διάφορες κατηγορίες στελεχών της επιχείρησής σας όπως στελέχη πωλήσεων κλπ.
  • Υποβολή αιτημάτων σε web sites και έλεγχος του χρόνου ανταπόκρισης

mystery shopping

 

"Ποιες επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν το Mystery Shopping;"

To Mystery Shopping μπορεί να αξιοποιηθεί από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων ανεξάρτητα από το μέγεθος και το κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

Στις επιχειρήσεις που αξιοποιούν στην Ελλάδα αλλά και σε διεθνές επίπεδο τις υπηρεσίες Mystery Shopping, συμπεριλαμβάνονται :

 Τραπεζικοί Οργανισμοί:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Η υποδοχή του πελάτη σε διάφορα σημεία του υποκαταστήματος
  • Η συμπεριφορά των στελεχών του υποκαταστήματος (ευγένεια, προθυμία κλπ.)
  • Οι γνώσεις σχετικά με το αντικείμενο (δάνεια, συνάλλαγμα, άλλα προϊόντα)
  • Ο χρόνος εξυπηρέτησης στα ταμεία και σε άλλες θέσεις (συνάλλαγμα, χορηγήσεις κλπ.)
  • Η διαχείριση ερωτήσεων πελατών
  • Η καθαριότητα υποκαταστήματος - γραφείων στελεχών
  • Η συνέπεια στις υποσχέσεις των στελεχών
  • Η εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων
  • Διαχείριση δύσκολων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Άλλες διαδικασίες

 Αλυσίδες Supermarket:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Επίπεδο εξυπηρέτησης από το προσωπικό του Supermarket
  • Αναγραφή τιμών σε όλα τα προβλεπόμενα σημεία
  • Σωστή τοποθέτηση και προβολή των προϊόντων στα ράφια
  • Καθαριότητα σε ράφια, ψυγεία και άλλα σημεία πώλησης προϊόντων
  • Προϊόντα με την προβλεπόμενη ημερομηνία λήξεως – ληγμένα προϊόντα
  • Διαθεσιμότητα σε καρότσια
  • Ανάδειξη προσφορών
  • Σωστή διαθεσιμότητα προϊόντων σε όλα τα σημεία πώλησης
  • Καθαριότητα και σωστή ένδυση προσωπικού
  • Αποτελεσματική εξυπηρέτηση στα ταμεία (απόδειξη, loyalty card, κλπ.)

 Ξενοδοχεία:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Υποδοχή στη reception
  • Διαδικασία Check in
  • Συμπεριφορά στελεχών ξενοδοχείου (ευγένεια, προθυμία, γνώσεις, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση κλπ.)
  • Ένδυση προσωπικού
  • Κατάσταση - καθαριότητα δωματίου
  • Λειτουργία συσκευών δωματίου
  • Διαθεσιμότητα και καθαριότητα εξοπλισμού δωματίου (welcome kit, κλινοσκεπάσματα, accessories, προϊόντα στο ψυγείο κλπ)
  • Επίπεδο εξυπηρέτησης σε σημεία όπως bar, εστιατόριο κλπ.
  • Breakfast
  • Αντιμετώπιση αιτημάτων πελατών
  • Γνώσεις προσωπικού για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου

Καταστήματα λιανικής πώλησης, Εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Συμπεριφορά υπαλλήλων καταστήματος (ευγένεια, προθυμία)
  • Κατάσταση προϊόντων και καθαριότητα στις βιτρίνες
  • Αναγραφή τιμών στα προϊόντα
  • Σωστές θέσεις προϊόντων στα ράφια ή σε άλλα σημεία επίδειξης προϊόντων
  • Γνώσεις προσωπικού σχετικά με τα προϊόντα και απάντηση ερωτήσεων πελατών
  • Απάντηση ερωτήσεων πελατών
  • Διασταυρούμενη πώληση (up-selling, cross selling)
  • Σωστή τοποθέτηση αναγραφή ειδικών προσφορών
  • Κατάσταση και καθαριότητα στα δοκιμαστήρια

Εστιατόρια - Καφετέριες

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Εξυπηρέτηση από το προσωπικό (ευγένεια, προθυμία)
  • Διασταυρούμενη πώληση (cross & up selling)
  • Καθαριότητα χώρων
  • Εμφάνιση και καθαριότητα προσωπικού
  • Διάταξη και προετοιμασία τραπεζιών
  • Ποιότητα προϊόντων
  • Τήρηση παραγγελίας,
  • Σωστή γεύση,
  • Σωστή θερμοκρασία,
  • Κατάλληλο σερβίρισμα
  • Μουσική
  • Λογαριασμός, απόδειξη, ρέστα

 Καταστήματα μαζικής εστίασης

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Υποδοχή πελατών
  • Συμπεριφορά προσωπικού (ευγένεια, προθυμία, ταχύτητα κλπ.)
  • Χρόνος λήψης παραγγελίας
  • Τακτοποιημένοι και καθαροί χώροι στα ταμεία
  • Καθαριότητα στην κουζίνα
  • Σωστή ένδυση προσωπικού ταμείων και κουζίνας
  • Χρόνος αναμονής
  • Τήρηση παραγγελίας
  • Ποιότητα προϊόντων – ποσότητα υλικών
  • Απόδειξη, ρέστα

Εκθέσεις – Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Γενική κατάσταση έκθεσης – καθαριότητα χώρου
  • Ανάρτηση προσφορών
  • Σωστή τοποθέτηση τιμών, προσφορών υλικού marketing
  • Συμπεριφορά προσωπικού (ευγένεια, προθυμία κλπ.)
  • Γνώσεις προσωπικού σχετικά με
  • Τα μοντέλα
  • Τα προγράμματα Leasing
  • Άλλα χρηματοπιστωτικά προγράμματα
  • Χαρακτηριστικά ανταγωνιστικών μοντέλων
  • Αξιοποίηση αποτελεσματικών τεχνικών πωλήσεων

Νοσοκομεία, κέντρα υγείας, διαγνωστικά κέντρα:

Αξιολογούνται τομείς όπως:

  • Συμπεριφορά νοσηλευτικού προσωπικού
  • Υποδοχή ασθενών
  • Υποδοχή συγγενών ασθενών
  • Καθαριότητα χώρων (σαλόνια, χώροι υγιεινής, χώροι υποδοχής)
  • Καθαριότητα ιατρείων
  • Εμφάνιση νοσηλευτικού προσωπικού
  • Χρόνος αναμονής
  • Χρόνος εξυπηρέτησης
  • Εξυπηρέτηση δύσκολων περιστατικών

 

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734